Семантичне
ядро

ЗБІР СЕМАНТИЧНОГО ЯДРУ САЙТУ

Семантичне ядро для сайту (СЯ) – це структурований список ключових слів і пошукових запитів, що від них відбуваються відповідно до структури вашого веб-ресурсу. За цими фразами користувачі шукають товари, послуги чи інформацію в інтернеті. Кількість пошукових запитів залежить від популярності ніші чи конкретного виду продукції. Складання семантичного ядра виявляє повний попит цільової аудиторії на що б це не було, тому ключі ділять на три основні групи:

  • комерційні – фраза містить слова, які вказують на готовність чи бажання користувача зробити покупку чи замовлення: “купити”, “замовити”, “ціна”, “ціна”, а також сюди відносять пошукові запити з назвою регіону чи міста;
  • інформаційні – вказують на бажання дізнатися більше про потрібну продукцію, її застосування або користь. Зазвичай містять слова: "як", "де", "чому", "скільки", "огляд", "відео", "приклад", "характеристики" і т.д.
  • брендові – це назва продукту/послуги + назва компанії. У брендових запитах також можуть зустрічатися слова, характерні для комерційних та інформаційних, наприклад: "купити джинси на AliExpress" або "огляд айфон 10 ютуб".
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНИЙ ПІДБІР КЛЮЧОВИХ СЛОВ
  1. Перше – підбір ключових фраз завжди важливий, якщо ви бажаєте займатися SEO просуванням сайту.

    Семантичне ядро ​​необхідно на етапі внутрішньої оптимізації та під час просування. При цьому список ключових слів з часом варто переглядати та шукати нові пошукові фрази, оскільки попит та тенденції ринку можуть змінюватися досить швидко.

     

     

  2. Друге – це вибір ключових слів для контекстної реклами.

    СЯ дозволяє вибрати оптимальний перелік ключових фраз для налаштування контекстної реклами. Це можуть бути запити з різною конкуренцією, частотою та вартістю. Завдяки широкому списку “ключовиків” можна тестувати різні їхні групи та знайти варіант, найбільш ефективний за ціною та відгуком користувачів.

СТВОРЕННЯ СЕМАНТИЧНОГО ЯДРУ: ДЕТАЛЬНО ПРО ЕТАПИ

Підбір семантичного ядра, яке міститиме лише потрібні, тематичні пошукові фрази, складається з наступних етапів:

  • Перш ніж підібрати ключові слова для сайту семантик (спеціаліст) знайомиться з нішою та брендом, вивчає асортимент компанії та його особливості.
  • Як користувачі можуть називати ваш товар чи послугу інакше, які синоніми використовують? Наприклад, замість слова "гель-лак" жінки часто прописують "шеллак" (Schellak - один з брендів гель-лаку), маючи на увазі те саме. Сюди входять слова-професіоналізми або, навпаки, народні назви продукту.
  • На основі отриманих даних складається стартовий список ключових слів для програм з автоматизованого пошуку всіх схожих фраз, які користувачі прописують у пошукових системах. Також створюється перелік "стоп-слів", фрази з якими будуть ігноровані програмою.
  • Після автоматичного збору виконується глибша ручна кластеризація ключів за групами та чищення від запитів, що не відносяться до ніші.
  • Аналіз семантичного ядра замовником – узгодження запитів та формування ідей для доопрацювання.
  • Фінальне доопрацювання СЯ семантиком на основі отриманих рекомендацій від замовника.
  • Узгодження.

ЦІНА СЕМАНТИЧНОГО ЯДРУ І ТЕРМІНИ

Залежить від типу сайту та попиту на вашу продукцію/послуги. Наприклад, ціна на семантичне ядро ​​для інтернет-магазину визначається, виходячи з кількості категорій та підкатегорій (груп товарів). Зазвичай вартість СЯ для невеликого магазину та більшості корпоративних сайтів складає 3000 грн.

Зверніть увагу, що семантичне ядро ​​замовити більш вигідно у комплексі із внутрішньою оптимізацією сайту, у ході якої створюється логічна структура сайту під SEO-просування. Так вартість буде на 20 – 30% меншою. Щоб дізнатися ціну збору ключових запитів для вашого сайту, надсилайте нам заявку, вказавши посилання на свій ресурс, або прикладіть файл зі структурою сайту, який знаходиться на стадії розробки.

Ціна від

3000 грн.
*ціна залежить від багатьох факторів і в деяких випадках може бути нижчою за стандартну.
Консультація