Написання
статей

НАПИС СТАТЕЙ НА ЗАМОВЛЕННЯ І ПІАР В ІНТЕРНЕТІ

Будь-яка добре написана стаття робить вам рекламу. Часто траплялися випадки, що інформаційний матеріал давав конверсію, якої від нього й не очікували. Все тому, що сучасний користувач любить нову корисну інформацію та біжить від прямої реклами. Тому написання статті з метою брендингу має бути розумним, а не «в лоб».

Як часто ви, переглядаючи журнал чи телевізор, звертаєте увагу на рекламу? Більшість людей просто перегортають далі або перемикають канал. Реклама стаття вимагає обережності та завуальованого підходу – у жодному разі не можна нахабно нав’язувати продукт чи послугу.

Написання статей в інтернеті та друкованих виданнях. Яка різниця?

Онлайн та офлайн контент дійсно може мати деякі відмінності, при чому друковані тексти часто бувають цікавішими. Справа в тому, що написання статей для журналів та написання seo статей відрізняється наявністю технічних вимог до останніх. Стаття на сайт має бути унікальною, містити певний перелік запитів, правильні заголовки та підзаголовки. Але часто технічна унікальність та унікальність ідеї – зовсім різні речі. Нудні та неприродні заголовки – вимоги сіошників – лише відштовхують.
Написання унікальних статей на ваш сайт має на увазі створення цікавого, тематичного, актуального контенту і технічно не мати дублікатів. Ми можемо запропонувати вам як інформаційні тексти, і написання рекламних статей.

PR СТАТТЯ АБО НІ
Як розібратися?

Допустимо, що ви замовили рекламну статтю. Але невдача: на жаль, багато копірайтерів і самі не розуміють, що означає рекламна стаття. Як же вам розібратися, замовнику, який текст перед вами? Перше, що можна зробити – це зрозуміти, чи зацікавило вас зміст тексту. Якщо не зачепило та не захопило, то доведеться ще раз замовити статтю.

Рекламна стаття вирішує одне з трьох базових завдань:

  • проінформувати про появу нової компанії, послуги, продукту тощо;
  • змусити запам'ятати назву чогось. Досягається багаторазовим повторенням назви продукту чи компанії у тексті. Але робити це потрібно обережно;
  • навіяти почуття необхідності. Тобто довести людині користь, вигоду та змусити відчувати, що їй не вистачає цього продукту/послуги.

Якщо ваша стаття на замовлення має такі характеристики, вона несе рекламний характер.

  • Звертання до окремої цільової групи доступною їй мовою та в популярному для неї форматі.
  • Міститься нова, цінна чи цікава інформація.
  • Є прихована або навіть пряма реклама.
  • Максимальна персоналізація при зверненні. Читаючи статтю, складається враження, що звертаються саме до вас.
  • Текст структурований, візуально розставлені акценти.
  • Заголовок, що привертає увагу, і інтригуючі підзаголовки.

Чи зустрічали такі статті? Якщо так, то у вас є приклад професійного копірайтингу.

Замовнику та підряднику важливо розуміти наступне:

ПЕРЕД ТИМ ЯК НАПИСАТИ РЕКЛАМУ, НЕОБХІДНО ВИЯВИТИ АКТУАЛЬНІСТЬ РЕКЛАМУЄМОГО ПРОДУКТУ АБО ПОСЛУГИ! У ОБ’ЄКТУ МОЖЕ БУТИ БАГАТО ХАРАКТЕРИСТИК, ЯКІ ФОРМУЮТЬ ПЕРЕВАГИ. АЛЕ НЕ КОЖНА ПЕРЕВАГИ МОЖЕ БУТИ АКТУАЛЬНО ДЛЯ СПОЖИВАЧА НА ДАНИЙ МОМЕНТ. ЗАДАЧА – ПОТЯГНУТИ ЗА ПРАВИЛЬНИЙ ВАЧ, А ДЛЯ ЦЬОГО ПОТРІБНО ВИЯВИТИ ТРЕНД НА РИНКУ.

НАЙВИГРАШНІ ФОРМАТИ
НАПИСАННЯ РЕКЛАМНОЇ СТАТТІ

Якщо вам потрібні статті на замовлення, то завжди запитають про формат написання. Рекламний характер добре прижився і діє в:

  1. Історії успіху компанії
    Гарний шанс показати як багато ви досягли і якою працею. Ви дбаєте про якість, яка дорожить бездоганною репутацією.
  2. Інтерв’ю з представником компанії
    Він може відповісти на хвилюючі аудиторію питання, стати хорошим фахівцем. Тим самим зробити рекламу всієї організації.
  3. Думка незалежного експерта
    Відмінно працює як із товарами, так і послугами. Тільки незалежний експерт має бути справжнім та знати, що його залучають до рекламного процесу.
  4. Новина
    Дізнатись щось нове для людини дуже цінно. Тому ненав’язлива нотка реклами може зафіксуватися у його свідомості.
  5. Огляди, тестування
    Поширений формат відео та текстів. Важливо дотримуватися грамотного балансу плюсів і мінусів продукту.

І ЩО ТЕПЕР?

Тепер ви можете замовити у LUNGOR написання статті та переклад матеріалу англійською або українською мовами. Якщо вам потрібна рекламна стаття англійською мовою, можете сміливо звернутись до нас. Копірайтери узгодять із вами спочатку російський варіант і потім адаптують його під англомовну аудиторію.

ЦІНА

Тип
Вартiсть*
Написання SEO-текстів на сайт
від 110 грн.
Рерайт
від 75 грн.
Написання інформаційних статей на Ваш сайт
від 100 грн.
Написання статейдля просування (для розміщення посилань)
від 100 грн.
Написання новин
від 75 грн.
* - 1000 знаків без пробілів.

ЩОБ ЗАМОВИТИ НАПИС СТАТЕЙ НА ЗАМОВЛЕННЯ (УКРАЇНА І РОСІЯ) АБО ПЕРЕКЛАД ЗАЛИШАЙТЕ СВОЮ ЗАЯВКУ.
МИ ПЕРЕЗВОЛИМО НА ПЕРЕЧЕННЯ РОБОЧОГО ДНЯ!