Контекстна
реклама

НАЛАШТУВАННЯ GOOGLE ADWORDS

Контекстна реклама може стати як основним, так і додатковим інструментом просування сайту та залучення клієнтів. Але, як показує досвід, самостійне настроювання реклами Google Adwords призводить до низької рентабельності вкладень та невисокого відгуку. Чому залучення фахівців допоможе покращити конверсії оголошень?

  • Правильне та детальне налаштування систем веб-аналітики для Вашого сайту.
  • Аналіз конкурентів та підготовка сайту до запуску реклами.
  • Упорядкування списку ключових запитів, які залучають комерційний трафік.
  • Розробка списків "мінус-слів" для виключення склікування за нецільовими запитами.
  • Налаштування на аудиторію, яка зацікавлена у вашому продукті.
  • Правильне налаштування конверсій (цілей) на сайті.
  • Постійне відстеження результатів, покращення якості оголошень, зниження вартості кліка.
  • Налаштування ремаркетингу для допродажу.

ЯК ВИГЛЯДЕ КОНТЕКСТНА
РЕКЛАМА ADWORDS

Ваше оголошення розміщується зверху або знизу сторінки видачі і має позначку “Реклама”, що відрізняє його від інших результатів пошуку. Залежно від конкуренції тематики Google відводить для контексту від 1 до 4 місць на початку сторінки видачі та від 1 до 3 – у її кінці. Позицію вашого оголошення визначає низка факторів, які враховуються під час налаштування рекламних кампаній. Найважливіші з них: якість та привабливість оголошення для користувача, більш висока вартість кліка, ніж у конкурентів, та якість сторінки, куди веде реклама: релевантний оголошенню контент, оптимізована сторінка, швидке завантаження, оптимізація під мобільні тощо.

ВАРТІСТЬ РЕКЛАМИ У GOOGLE ADWORDS

Під час показу оголошень в Google, ви платите за перехід користувача на сайт. Вартість кліку залежить від конкуренції у тематиці, активності конкурентів на даний момент часу в аукціоні та списку пошукових запитів за якими йде показ реклами. Таким чином, ціна переходу може починатися приблизно від 50 копійок і досягати трьохзначної суми в окремих випадках. Одне із завдань спеціаліста з Google Adwords полягає у підвищенні позиції рекламного оголошення та мінімізації ціни за клік.

Інша стаття витрати – ціна, щоб налаштувати контекстну рекламу. Вартість послуги залежить від масштабу рекламної стратегії. Зверніть увагу, що наші спеціалісти Google Adwords сертифіковані компанією GOOGLE та працюють із системою Google Adwords більше 6 років.

Види послуг

Вартiсть

  • Налаштування та ведення першого місяця для корпоративних сайтів

від 8 000 грн.

  • Ведення на другий та наступні місяці після налаштування (корпоративні сайти)

від 6 000 грн.

  • Налаштування та ведення в перший місяць для інтернет-магазинів

від 11 000 грн.

  • Ведення на другий та наступні місяці після налаштування (інтернет-магазин)

від 9 000 грн.

ВІДПОВІДІ НА ПОПУЛЯРНІ ЗАПИТАННЯ

Скільки у вас досвіду у веденні контекстної реклами?

Більше 6 років ми займаємось усіма видами реклами в Google. Виходячи з даних про Ваш проект та цілі, ми запропонуємо оптимальну стратегію ведення реклами. З усіх питань Ви спілкуватиметеся безпосередньо з PPC спеціалістом, а не з менеджером.

Як відстежувати результати реклами?

При налаштуванні рекламного кабінету Google Реклами ми створюємо актуальні для проекту дії-конверсії через Google Analytics та імпортуємо дані до облікового запису Google Реклами. Таким чином, Ви можете будь-коли побачити кількість дзвінків, продажів або заявок через рекламний кабінет.

Від чого залежить вартість ведення контекстної реклами?

Вартість налаштування та ведення реклами залежить від:

стратегії;
інструментів (які види реклами необхідно використовувати: контекст, КМС, торговельні оголошення, ремаркетинг, реклама на Ютуб та ін.);
кількості рекламних кампаній та груп оголошень.

Окрема стаття витрат – це оплата переходів на сайт із реклами. Вона проводиться безпосередньо в систему Google Реклами і залежить від кількості ключових слів в обліковому записі, конкуренції у Вашій тематиці, позиції, яку буде займати оголошення в результатах пошуку.

Скільки часу потрібно на запуск реклами?

Це залежить від ваших цілей, кількості груп товарів або послуг, які потрібно рекламувати; необхідності підключенні додаткових рекламних інструментів. Наприклад, настроювання контекстної реклами для невеликого корпоративного сайту займає від 4 робочих днів.

Чи можна оплачувати витрати на кліки Google Рекламі у безготівковій формі?

Так, для цього ми створюємо бізнес-аккаунт у Google Реклами та підв’язуємо туди платіжні дані Вашої організації. Вам на пошту буде надіслано офіційний договір від компанії Google і щоразу Ви отримуватимете рахунок-фактуру на оплату витрат за переходи з рекламних оголошень.

Як можна отримати прогноз трафіку на сайт та продажів з реклами?

Прогноз кількості переходів на сайт і потенційних продажів можна розрахувати, знаючи середню ціну за клік у Вашій ніші, показник CTR, відсоток конверсії (продажі поділені на кількість переходів) і суму, яку Ви готові виділяти на рекламу щомісяця.

Проаналізувавши дані, ми можемо скласти попередній прогноз (надсилаємо в КП). Ці розрахунки є орієнтовними, оскільки більшість показників залежить від конкуренції на ринку на момент запуску реклами, якості Вашого сайту, пропозиції для клієнта та репутації Вашої компанії.

Які дані потрібно від мене, щоб отримати КП?

Для цього просто необхідно заповнити бриф на налаштування та ведення контекстної реклами в Google (завантажити за посиланням). Надіслати його на пошту info@lungor.com.ua

Який порядок дій для початку роботи?

  1. Заповнення брифу для комерційної пропозиції.
    Погодження вартості, стратегії ведення реклами, пошукових запитів.
    Налаштування кабінетів Google Реклами, Google Analytics та Merchant Center (для магазинів, за потреби).
    Створення структури облікового запису, рекламних кампаній, груп оголошень, написання оголошень.Після цього реклама готова до запуску. Ми переходимо в режим ведення та тестування кампаній.

У мене вже є обліковий запис Google Реклами. Чи обов'язково створювати новий?

Якщо у Вас вже є обліковий запис, на якому була налаштована реклама, ми можемо провести налаштування на ньому. При цьому бажано, щоб з даним кабінетом Google Реклами було синхронізовано Google Analytics Вашого сайту. Якщо синхронізація відсутня, ми зробимо її самостійно.

Які звіти я отримуватиму і як часто?

Наприкінці кожного місяця ми надсилаємо звіти про кількість трафіку з оголошень, бюджетів на рекламу та кількість конверсій* на сайті (лідів) з реклами.

*Якщо в числі конверсій зазначені дзвінки в компанію – їх кількість можна фіксувати лише за допомогою Call Tracking на Вашому сайті. Ми надаємо допомогу у її підключенні. Замовити послугу відстеження даних про дзвінки для свого сайту можна, наприклад, сервіс Binotel.

ПРИКЛАДИ КЕЙСІВ З РЕКЛАМИ

ПЕРЕВАГИ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

Для нових веб-ресурсів:

  • ведення реклами google adwords допомагає продавати, коли сайт ще погано видно у пошуковій системі;
  • оплата лише за переходи на сайт – оптимізація початкових вкладень у бізнес;
  • можливість краще вивчити свою цільову аудиторію, її ставлення до вашого сайту та продукту;
  • рекламна кампанія починає працювати відразу після налаштування та внесення коштів на баланс рекламного кабінету.

Для сайтів з віком:

  • реклама в Адвордс підвищує впізнаваність бренду;
  • дає можливість залучати людей на сторінки нових продуктів чи акцій;
  • може бути одним із основних джерел продажів;
  • допомагає вивчити поведінку користувачів, що перейшли на сайт, і внести зміни на веб-ресурсі для покращення конверсій;
    правильне настроювання кампанії Adwords стимулює збільшення відвідуваності сайту, що добре позначається на його авторитетності. А авторитетність сайту є
  • важливою для пошукового просування.

ЕФЕКТИВНЕ ВЕДЕННЯ
РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Мало просто провести налаштування кампаній в Адвордсі – необхідно щодня відстежувати їх ефективність та витрати. Перший тиждень спеціаліст тестує різні варіанти налаштування, аудиторії, час показу та вибирає оптимальні варіанти, які дають найбільше результатів за прийнятний бюджет. Далі важливо стежити за позиціями оголошень, активністю кліків та наявністю конверсій на сайті, постійно коригуючи та відточуючи стратегію. На основі даних складаються регулярні звіти про успішність рекламних кампаній для замовника.

Крім налаштування контекстної реклами, ми пропонуємо ведення КМС (банерна реклама), звичайного та динамічного ремаркетингу, а також товарних оголошень для інтернет-магазинів. Про доцільність підключення різних каналів залучення трафіку Ви спілкуватиметеся безпосередньо з PPC фахівцем. Для різного бізнесу актуальні різноманітні види оголошень. Це залежить від типу товарів/послуг, бюджетів на рекламу, вашого сайту, а також особливостей цільової аудиторії. Рентабельну та індивідуальну стратегію залучення клієнтів через рекламу можна скласти не відразу, а лише після 1-2 місяців роботи з проектом, у процесі тестуються різні види реклами для конкретного сайту.

ЩОБ ЗАМОВИТИ НАЛАШТУВАННЯ І ВЕДЕННЯ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ В LUNGOR ЗАПОЛНІТЬ ФОРМУ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ, І МИ ЗВ’ЯЖЕМОСЯ З ВАМИ В найближчий час.

консультація фахівця