Контекстна реклама може стати як основним, так і додатковим інструментом просування сайту та залучення клієнтів. Але, як показує досвід, самостійне настроювання реклами Google Adwords призводить до низької рентабельності вкладень та невисокого відгуку. Чому залучення фахівців допоможе покращити конверсії оголошень?
Ваше оголошення розміщується зверху або знизу сторінки видачі і має позначку “Реклама”, що відрізняє його від інших результатів пошуку. Залежно від конкуренції тематики Google відводить для контексту від 1 до 4 місць на початку сторінки видачі та від 1 до 3 – у її кінці. Позицію вашого оголошення визначає низка факторів, які враховуються під час налаштування рекламних кампаній. Найважливіші з них: якість та привабливість оголошення для користувача, більш висока вартість кліка, ніж у конкурентів, та якість сторінки, куди веде реклама: релевантний оголошенню контент, оптимізована сторінка, швидке завантаження, оптимізація під мобільні тощо.
Види послуг |
Вартiсть |
---|---|
|
від 8 000 грн. |
|
від 6 000 грн. |
|
від 11 000 грн. |
|
від 9 000 грн. |
Більше 6 років ми займаємось усіма видами реклами в Google. Виходячи з даних про Ваш проект та цілі, ми запропонуємо оптимальну стратегію ведення реклами. З усіх питань Ви спілкуватиметеся безпосередньо з PPC спеціалістом, а не з менеджером.
При налаштуванні рекламного кабінету Google Реклами ми створюємо актуальні для проекту дії-конверсії через Google Analytics та імпортуємо дані до облікового запису Google Реклами. Таким чином, Ви можете будь-коли побачити кількість дзвінків, продажів або заявок через рекламний кабінет.
Вартість налаштування та ведення реклами залежить від:
стратегії;
інструментів (які види реклами необхідно використовувати: контекст, КМС, торговельні оголошення, ремаркетинг, реклама на Ютуб та ін.);
кількості рекламних кампаній та груп оголошень.
Окрема стаття витрат – це оплата переходів на сайт із реклами. Вона проводиться безпосередньо в систему Google Реклами і залежить від кількості ключових слів в обліковому записі, конкуренції у Вашій тематиці, позиції, яку буде займати оголошення в результатах пошуку.
Це залежить від ваших цілей, кількості груп товарів або послуг, які потрібно рекламувати; необхідності підключенні додаткових рекламних інструментів. Наприклад, настроювання контекстної реклами для невеликого корпоративного сайту займає від 4 робочих днів.
Так, для цього ми створюємо бізнес-аккаунт у Google Реклами та підв’язуємо туди платіжні дані Вашої організації. Вам на пошту буде надіслано офіційний договір від компанії Google і щоразу Ви отримуватимете рахунок-фактуру на оплату витрат за переходи з рекламних оголошень.
Прогноз кількості переходів на сайт і потенційних продажів можна розрахувати, знаючи середню ціну за клік у Вашій ніші, показник CTR, відсоток конверсії (продажі поділені на кількість переходів) і суму, яку Ви готові виділяти на рекламу щомісяця.
Проаналізувавши дані, ми можемо скласти попередній прогноз (надсилаємо в КП). Ці розрахунки є орієнтовними, оскільки більшість показників залежить від конкуренції на ринку на момент запуску реклами, якості Вашого сайту, пропозиції для клієнта та репутації Вашої компанії.
Для цього просто необхідно заповнити бриф на налаштування та ведення контекстної реклами в Google (завантажити за посиланням). Надіслати його на пошту info@lungor.com.ua
Якщо у Вас вже є обліковий запис, на якому була налаштована реклама, ми можемо провести налаштування на ньому. При цьому бажано, щоб з даним кабінетом Google Реклами було синхронізовано Google Analytics Вашого сайту. Якщо синхронізація відсутня, ми зробимо її самостійно.
Наприкінці кожного місяця ми надсилаємо звіти про кількість трафіку з оголошень, бюджетів на рекламу та кількість конверсій* на сайті (лідів) з реклами.
*Якщо в числі конверсій зазначені дзвінки в компанію – їх кількість можна фіксувати лише за допомогою Call Tracking на Вашому сайті. Ми надаємо допомогу у її підключенні. Замовити послугу відстеження даних про дзвінки для свого сайту можна, наприклад, сервіс Binotel.
Для нових веб-ресурсів:
Для сайтів з віком:
Мало просто провести налаштування кампаній в Адвордсі – необхідно щодня відстежувати їх ефективність та витрати. Перший тиждень спеціаліст тестує різні варіанти налаштування, аудиторії, час показу та вибирає оптимальні варіанти, які дають найбільше результатів за прийнятний бюджет. Далі важливо стежити за позиціями оголошень, активністю кліків та наявністю конверсій на сайті, постійно коригуючи та відточуючи стратегію. На основі даних складаються регулярні звіти про успішність рекламних кампаній для замовника.
Крім налаштування контекстної реклами, ми пропонуємо ведення КМС (банерна реклама), звичайного та динамічного ремаркетингу, а також товарних оголошень для інтернет-магазинів. Про доцільність підключення різних каналів залучення трафіку Ви спілкуватиметеся безпосередньо з PPC фахівцем. Для різного бізнесу актуальні різноманітні види оголошень. Це залежить від типу товарів/послуг, бюджетів на рекламу, вашого сайту, а також особливостей цільової аудиторії. Рентабельну та індивідуальну стратегію залучення клієнтів через рекламу можна скласти не відразу, а лише після 1-2 місяців роботи з проектом, у процесі тестуються різні види реклами для конкретного сайту.
ЩОБ ЗАМОВИТИ НАЛАШТУВАННЯ І ВЕДЕННЯ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ В LUNGOR ЗАПОЛНІТЬ ФОРМУ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ, І МИ ЗВ’ЯЖЕМОСЯ З ВАМИ В найближчий час.