Розкрутка
В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

ОСНОВНІ ЦІЛІ ПРОСУВАННЯ

  • PR/реклама
  • Центр підтримки клієнтів (вивчення думок)
  • Інформування (новини, новинки)
  • Програма лояльності
  • Побудова чи захист репутації
  • Підвищення трафіку
  • Лідогенерація (залучення нових клієнтів)
  • Кадрові питання
  • Позитивно впливає на SEO просування сайту компанії

Завдання, які
вирішує просування smm

Підвищити впізнаваність бренду чи послуги

Налаштувати комунікацію з цільовою аудиторією (якісний зворотний зв’язок про продукт/послуги)

Підтримувати позитивне ставлення до бренду, підвищити рівень довіри споживача

Залучення потенційних покупців на сайт

Дружба з постійними клієнтами = повторний продаж через сайт

ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА
один із трьох китів просування в соціальних мережах

Генерація хорошого контенту, стимулювання залучення і таргетингова реклама – це три основні SMM. Але перед тим, як запускати якусь рекламну кампанію, необхідно зрозуміти для кого ми це робитимемо. Вивчити групи потенційних клієнтів необхідно якнайглибше, створивши портрет для кожної. Ми відповідаємо на такі питання як:

  • стать, вік представника;
  • робота, хобі, захоплення;
  • як проводить вільний час;
  • чому сидить у соціальній мережі, що він там дивиться, яка активність;
  • яке у нього оточення у соціальній мережі;
  • як із представником цільової аудиторії перетинається ваш продукт/послуга;
  • інсайт (приховане бажання, потреба);
  • як ваш продукт/послуга може вирішити цей інсайт через обрану соціальну мережу.

Це основні питання вивчення типових представників груп вашої цільової аудиторії. Тепер, коли ми розуміємо, кого звертаємося через рекламу, необхідно створити рекламну кампанію (одну чи більше) кожної групи. У них ми формуємо певну кількість оголошень різного типу – це необхідно для тестування та виявлення найбільш конверсійних та оптимізованих за вартістю оголошень. Правильно налаштована реклама, що таргетує, приносить більш цікавий KPI, в порівнянні з контекстом. Таргетинг практично завжди виявляється дешевшим.

Компанія Lungor готова надати Вам послуги фахівців з просування в соціальних мережах. Воно засноване на грамотно побудованій стратегії (виходячи з Ваших цілей), якісному контенті, оригінальних підходах до реклами та чіткого виконання наміченого плану робіт.

ПЕРЕД ТИМ ЯК ЗАМОВЛЯТИ ПОСЛУГИ SMM ПРОСУВАННЯ, ПОДУМАЙТЕ: НАВІЩО ВАШОМУ БІЗНЕСУ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ І ВИЗНАЧИТЬСЯ З МЕТАМИ!

Якщо Ви вже готові вивести свій бізнес на новий щабель та збільшити конверсію за рахунок притоку цільової аудиторії – фахівці Lungor до Ваших послуг. Вам вирішувати, чого саме Ви хочете досягти від просування у соціальних мережах, а нам – яким способом реалізувати поставлені завдання.

ПРОПОНУВАНІ МАЙДАНЧИКИ ДЛЯ СММ ПРОХІДУ:

ЕТАПИ РОБІТ
1 1
Постановка цілей стратегії
2 2
Пошук цільової аудиторії
3 3
Аналіз конкурентів
4 4
Вибір майданчика
5 5
Контент стратегія
6 6
Вибір рекламного інструменту
7 7
Визначення KPI
8 8
Запуск
9 9
Коригування
ЩО МИ ПРОПОНУЄМО?
  1. Охоплення
  2. Тенденції
  3. Лайки, репости, коментарі
  4. Особисті повідомлення
  5. Конкурси
  6. Пропозиції винагороди
  7. Зворотній зв’язок
РЕ
ЗУЛЬ
ТАТ:
Кліки
Конверсія
Перехід на сайт
Покупки
Реєстрація
Завантаження додатків
Покази
Ліди
Тип
Вартiсть*
Cтандарт
от 4 000 грн.
Креатив
от 8 000 грн.

*на ціну впливає безліч факторів